// CRM

UCO CRM
Клиенттермен қарым-қатынас жасау басқармасы

    UCO CRM (Customer Relationship Management) ақпараттық жүйесі компанияның тұтынушыларымен қарым-қатынасты басқаруға арналған. Ол компанияларға тұтынушылар туралы барлық ақпаратты бірыңғай дерекқорда басқаруға, сондай-ақ сату және тұтынушыларға қызмет көрсету процестерін оңтайландыруға көмектеседі.

    Төменде UCO CRM ақпараттық жүйесін пайдалану арқылы ұсынылатын негізгі артықшылықтардың тізімі берілген:

  • Клиенттермен өзара әрекеттесуді жақсарту. Жүйе тұтынушылар, олармен қарым-қатынасты тиімдірек басқаруға және қызмет көрсету сапасын арттыруға көмектесетін, олардың қажеттіліктері, қалауы мен мәселелері туралы ақпаратты жинауға және талдауға мүмкіндік береді.
  • Сату процестерін оңтайландыру. Жүйе бірінші байланыстан мәміле жасасуға дейін, сату процестерін оңтайландыруға және клиенттермен жұмыс тиімділігін арттыруға көмектесетін, сатудың барлық кезеңдерін қадағалауға мүмкіндік береді.
  • Аналитиканы жақсарту. Жүйе бизнес-процестерді жақсартуға, неғұрлым негізделген шешімдер қабылдауға және маркетинг пен сату шығындарын оңтайландыруға көмектесетін тұтынушы мен сату деректерін талдауға мүмкіндік береді.
  • Өнімділікті арттыру. Жүйе тұтынушылар деректерін жинау және талдау сияқты, компанияның қызметкерлеріне маңыздырақ тапсырмаларға назар аударуға және олардың өнімділігін арттыруға көмектесетін, көптеген күнделікті тапсырмаларды автоматтандырады.
  • Жақсартылған топты басқару. Жүйе тапсырмаларды пайдалана отырып, бүкіл команданың тиімділігін арттыруға көмектесетін, топ жұмысын басқаруға, сатуды жоспарлауға және бақылауға мүмкіндік береді.

    Жалпы алғанда, UCO CRM ақпараттық жүйесін пайдалану компанияларға тұтынушылармен қарым-қатынасты тиімдірек басқаруға, сату көлемін арттыруға және қызмет көрсету сапасын жақсартуға көмектеседі.